Onderdeel van de nieuwe strategie is dat we de communicatie met onze leden, maar ook met hen die dat willen worden, gaan verstevigen. En ook aantrekkelijker gaan aanbieden. EPAL Stars is daar een onderdeel van, een gloednieuw magazine, waarin onze leden volop aan het woord komen.
De krant is gevuld met verhalen en ervaringen uit de praktijk, nieuws waar je wat aan hebt en waarover je als leden van gedachten kunt wisselen. Medio oktober/november 2018 rolt de 1e editie van de pers. Het magazine zal 2 keer per jaar verschijnen met een oplage van meer dan 600 stuks. Op tabloid formaat vindt u het meer uitgebreide nieuws, interviews en avonturen van leden, ontwikkelingen uit de markt, interviews met producenten, actuele onderwerpen; alles staat zwart op wit gedrukt.
In de eerste editie onder andere:
– een interview met Charles Slaghuis, van de Lieshout&Slaghuis Palletgroep.‘Een pallet is geen product, maar een service!’, aldus Slaghuis.
– Per 1 augustus 2018 is Nederland vertegenwoordigd in het bestuur van EPAL Worldwide. Ruben Hut hierover: ‘Nu kunnen we directer meepraten en meesturen. Dat is in het belang van de hele palletsector’.
Heeft u deze eerste editie niet ontvangen? Stuur een mail aan info@epalnl.nl en meld u aan. U ontvang de eerstvolgende in uw brievenbus.